Välkommen till M-Ringens Gästbok

Det är mycket trevligt att malteser/-ägare-spekulanter och hundälskare skriver i gästboken men undanber oss smygreklam av bal/bröllopsklänningar.

Webbsida 13. nov, 2021

Oliver

Tack för besöket. Verkligen en del härliga bilder ni har här på sidan! Gillade särskilt bilden på Beppe från Feb med snögubben, haha. Fantastisk

27. jul, 2021

Pia olsen

Söker en maltesertik till sällskap,har vana av rasen.

Webbsida 6. apr, 2020

Lillemoor / Smultronställets Kennel

Distansförsäljning av valpar i dessa Coronatider.

Jag tar inte imot besök, av valpintresserade / valpköpare. Naturligtvis, har vi haft kontakt via mail / telefon,,,,,,,,Är du seriöst intresserad, av någon av mina valpar, så vill jag ha en handpeng swishad till mig. Det resterande av köpesumman, swishas vid
hämtningen av valpen. Endast den besökare, som ska skriva under köpavtal, är välkommen vid hämtningen av 8 v. valpen. Allt enligt SKK;s rekommendationer.

SKK;s reg.bev = stamtavla / valpen har fått sin 1;sta vacc. / friskintyg inte äldre än 7 dygn / microchips / avmaskad x2 ggr / valpkullsförs. i Moderna Djurförsäkringen / Gåvomedlemsskap I Malteser Ringen första året / valpmat den är van vid, medföljer mm.

Jag kommer, att skicka många foton av valparna , under deras uppväxt hos mig till valpköparna!

Jag både skattar / momsar, för min hunduppfödning.

Jag finns här vid frågor o råd dygnet runt.

24. okt, 2019

Ninni

Hejsan! Jag och mina tonårsbarn är sugna på en malteser, men jag älskar långpromenader och är lite orolig över rasens ork. Tacksam för synpunkter.

4. dec, 2018

Susanne Thorin

Hej!

Jag letar efter en malteserhane för parning med våran lilla tjej Nilla på 2,5 år. Hon väger ca 3 kilo och vi vill inte att hanen är för stor. Parningen är inte aktuell förrän till maj-juni men vill gärna kolla läget och träffas innan. Vi bor i Nora Örebro län.
Vore skönt att hitta nån inte allt för långt bort.

Nillas matte Susanne

12. sep, 2018

hayde

söker maltese tik valp i linköping

26. jul, 2018

Emelie

Hej! Vi önskar köpa en liten malteservalp i oktober-november månad. Om någon kennel planerar en valpkull till dess, kontakta mig gärna.

24. jul, 2018

Lina

Hej jag söker en hane till våran malteser hane på 7 år allt mellan 8månader och uppåt är intressant ring på 0727076572 mvh

Webbsida 15. mar, 2018

Jenny

Hej. Jag söker en renrasig maltser tik. Önskar en näpen o nätt liten tjej med gott temperament. Hon får gärna vara "docksöt". Jag är van vid rasen.

11. feb, 2018

Kerstin webbredaktör

Svar till Camilla

Prova Svenska kennelklubbens (SKK) hemsida. Sök på malteser, där finns ett antal kennlar och en del annonserar om valpar. Här på vår hemsida finns också kennlar som du kan kontakta och fråga.

Webbsida 11. feb, 2018

Camilla Östlund

Hej

Vi önskar köpa en maltes tikvalp i maj-juni. Hur hittar jag uppfödare med valpar? Kan man ställa sig i kö hos uppfödare?

Har haft hund innan men det var en retriverblandning som jag köpte på blocket.se

Jag vet inte riktigt hur man går tillväga när man vill köpa en renrasig hund.

11. feb, 2018

Familjen Christensen

Hej!

Jag skulle vilja komma i kontakt med någon seriös kennel för en liten tik valp nu till våren.

6. feb, 2018

pia olsen

Jag söker en vuxen malteser tik till sällskap ,har vana av rasen. hoppas det finns någon därute .

15. aug, 2017

Nicole

Hej mitt namn är Nicole och jag har en shi-tzu på 2,5år gammal men har funderat på att skaffa en liten vän till henne, och jag undrar nu om du har en kull som väntas?

Är intresserad av en tik isåfall

Nummer 0733900027

30. jun, 2017

Annica

Hejsan,

har en mini Malteser (valp på snart 5 månader). Hon fryser så vid regnväder. Brukar ni använda täcke, kläder på era Malteser?

1. mar, 2017

Maria Hjalmarsson

Jag gillar frisyren på den fina maltesern på månadens bild.

11. jan, 2017

Webbmaster

Till Shalina, Nej sidan är inte borttagen bara uppdelad. De ligger under Kennlar, A-P och Q-Ö

Webbsida 11. jan, 2017

Shalina

Hej! Har ni tagit bort sidan med upppfödare?

Shalina

2. aug, 2016

Roland Höglund

Fin sommarbild!

Webbsida 6. maj, 2016

Lillemoor Nilsson

En stor eloge, till klubbens webmaster, för vår fina hemsida. Det är ett nöje, att hänvisa hemsidan, till alla malteser intresserade, som mailar / ringer mig :-)

Webbsida 23. mar, 2016

Lillemoor Nilsson

Önskar alla en riktig GLAD PÅSK.

18. feb, 2016

Maria Hjalmarsson

Hej Kerstin!

Super bra och fin den nya webbsidan är. Tack för att du gör detta arbete.

14. jan, 2016

Linde Serneberg

Jätteroligt att nya sidan är uppe, ser mycket lovande ut!

Webbsida 14. jan, 2016

Lillemoor Nilsson

En eloge till dig, för att du bygger om hemsidan.

Webbsida 7. jan, 2016

Mona Lindblad

Mycket trevlig och välarbetad sida

tack Kerstin