Här finns det information om aktuella utställningar, aktiviteter, möten m.m.

Här skulle det finnas aktuell information, men av olika anledningar är sidan inte uppdaterad. Kanske så småningom att sidan kommer att fungera.

Användbara adresser för medlemmar och blivande medlemmar i Malteserringen

kassor@malteser-ringen.se   lämna namn o adr vid medlemsavgiftbetalning

Styrelse@malteser-ringen.se   frågor om klubben

Malteser-Nytt@malteser-ringen.se   material för publicering i tidningen Malteser-Nytt

valpar@malteser-ringen.se  om du söker en valp eller vill sälja en

Malteserträffar se nedan

Malteserträff i Göteborg

Lördagen den 18 juni kl. 11
är det åter dags för sommarens malteserträff i Göteborg. Som vanligt träffas vi i Slottsskogen

Lördag den 12 mars 2016,
träffades vi i Slottsskogen i Göteborg. Den gemensamma promenaden i parken avslutades vid rastgårdarna där hundarna släpptes för lek och bus. En del godis gick åt. Fler bilder finns i bildgalleriet (klicka på rubriken).

Malteserträff i Falkenberg

Lördagen den 18 augusti 2018 träffades 8 maltesrar med matte och husse och lillmatte, tillsammans 25 personer. Det var en rolig dag med mycket bus och tävlingar. Dagen avslutades med korvgrillning och kaffe.

Malteserträff i Stockholm

Ingen rapport om träffen i Stockholm har inkommit.
Den hölls Söndag den 20:e mars 2016, kl. 11:00
Var: Inhägnad hundrastgård i Östberga vid Årstafältets golfbana.
Parkering finns.
Alla som vill tar med eget fika.

Malteserträff i Falkenberg

Lördagen den 17 augusti 2019 träffades 8 maltesrar med matte och husse. Det var en rolig dag fastän det duggregnade med mycket bus och tävlingar. Dagen avslutades med korvgrillning och kaffe